Felanmälan

Lyssna Skriv ut
Kontakt

Kontakt

Öppettider

Måndag-torsdag
08.00- 17.00
Fredag
08.00-16.00

kartpin

Skicka ett meddelande till kundtjänst




En felanmälan kan gälla till exempel:

belysning
gator, cykel- och gångbanor
parker och grönytor
snöröjning
vatten och avlopp
Om du undrar över något, eller inte vet hur du ska göra - kontakta kundtjänst.

Vad händer med din felanmälan?

  • Vi tar emot dina uppgifter som en inkommen handling (se informationen om offentlighetsprincipenlänk till annan webbplats)
  • Din synpunkt eller felanmälan blir registrerad
  • Vi ser till att rätt person (politiker eller tjänsteman) får den och i förekommande fall rättar till fel och brister.
  • Åtgärder kan ta olika tid i anspråk beroende på vad det är för uppgifter du lämnar. Vi kommer dock att ge dig besked inom 10 dagar om vad som händer.

Att ta tillvara på dina synpunkter är ett led i vårt kvalitetsarbete. Det ger oss en möjlighet att förbättra vår verksamhet. Tala gärna om vem du är och hur vi kan kontakta dig, om vi skulle behöva fråga dig om något.

De personuppgifter som du anger kommer att behandlas av Klippans kommun och de personuppgiftsansvariga nämnderna för att kunna administrera ärendet och behandlas i övrigt enligt personuppgiftslagenlänk till annan webbplats.

Observera att uppgifter och synpunkter som du lämnar på detta sätt inte ersätter ett formellt överklagande av beslut.